Ryby, rybky, rybičky - volič skočil na udičku SaS

Autor: Jozef Hajdu | 4.5.2011 o 9:47 | (upravené 4.5.2011 o 10:28) Karma článku: 5,07 | Prečítané:  1389x

a samozrejme aj iných strán, ktoré sa tak pýšia tým, že v ich straníckych radoch sú výnimoční ľudia. Väčšina týchto výnimočných ľudí sú ľudia, pre ktorých integrita osobnosti, pojmy čestnosť, spravodlivosť, sloboda, solidarita, sociálny štát sú len pojmami na to, aby na udičku a háčik v predvolebnej kampani chytili voličov, následne získali nejakú funkciu a potom z toho prináležiacu výhodu(y).

Isteže, niekto ma môže napadnúť, že napádam len SaS. Nie je to pravda, avšak pravdou je, že z nižšie menovaných je tam viac novicov zo SaS, ktorí v predvolebnej kampani 2010 vystupovali ako čistí panicovia, resp. panny, čo sa týka využívania, resp. zneužívania svojho postavenia.

Výsady mocných: Môžu rybárčiť zadarmo!

József Nagy - minister ŽP
Lucia Nicholsonová - štátna tajomníčka MPSVaR SR - SaS
Martin Chren - bývalý štátny tajomník MH SR, t. č. poslanec NR SR - SaS
František Blanárik - expredseda NBÚ (povolenie bolo vydané v čase funkcie)
Robert Kaliňák - poslanec NR SR
Richard Švihura - poslanec NR SR - SaS
Jozef Buček - poslanec NR SR

Za zvláštne povolenie, ktoré vám umožní chytať ryby vo všetkých revíroch Slovenska, ako bežný smrteľník zaplatíte vyše 500 eur. Vyššie menovaní sú však na tom dosť finančne zle a preto 500 eur, ktoré ušetrili za "rybársky lístok" môžu minúť na jesetera či lososa v niektorej z luxusných bratislavských reštaurácií, ak sa im náhodou nepodarí uloviť kapra v slovenskom rybníku...

Ale hopááá, pomýlil som sa.

Veď vyššie uvedení so svojimi straníckymi kamarátmi kapra v slovenskom rybníku ulovili - ulovili voliča, ktorému na chytenie na udičku stačí tak málo a zároveň veľa: urobiť dobrú marketingovú kampaň a ponúknuť mu faloš pretvárky, konzumu, solidarity, slobody a sociálneho štátu v príťažlivom obale.

A oni - tí v SaSe, Smere, SDKU to dokážu - dokážu marketingovo predať ten svoj shit, tak ako dokážu v telemarketingu  TV presvedčiť diváka, aby si kúpil ten shitový výrobok. Shitový výrobok vyzerajúci v TV tak neskutočne dobre a funkčne.

Až keď Vám ten shitový výrobok doručia až domov zabalený v krásnom obale, a po otvorení a dvoch dňoch funkčnosti ten shitový výrobok prestane fungovať si uvedomíte, že asi Vás niekto podviedol.

Ale večer ide opäť telemarketing v TV. Vyzerá ten výrobok a politik tak úžasne, je taký funkčný a dobrý, že zabúdate na predchádzajúci omyl a kupujete si ďalší shit, skáčete na falošnú udičku pretvárky, konzumu, solidarity, slobody a sociálneho štátu v príťažlivom obale.

OBAL predáva a na VÁBNIČKU sa chytá.

S dobrou reklamou predáte aj shit a ešte Vám volič vidiac-počujúc dobrú VÁBNIČKU skočí aj na Vašu udičku. Potom poďakuje a bude Vašu udičku s falošným háčikom na nete zadarmo obhajovať.

A niektorí si za obhajobu faloše aj piánko priplatia.

Nejde úplne o rybičky, ale o úplný PRINCÍP.


 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?